9. april 2010

FUND..


Så lige hvad jeg har hamstret idag!! 4 store runde æsker, en børnestol i hvidt træ og 6 stedmoderblomster i pakke til den nette sum af 60,- ialt!! Se det synes jeg er billig. Alle delene kostede 10,- /stk.
Æskerne skal have noget tapet omkring sig og kommer formegentlig til at blive brugt til opbevaring af legetøj, stolen skal samles og måååske tapeseres og blomsterne skal plantes om i en krukke og stå foran hoveddøren.
Eeeelsker når man føler at man her gjort et kup, og det føler jeg at jeg har gjort idag!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. ja det er godt nok noget af et kup du har gjort dig der :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Det er virkelig helt fantastisk når man får gjort sådan nogle kup!

    Jeg var også så heldig at finde æskerne med låg til den nette udsalgssum af 15 kr for en pakke med to stk. Så herhjemme står fire æsker klar til at blive dekoreret...

    SvarSlet
  3. Ja, nu mangler jeg så bare tiden til at få det gjort ;0)

    SvarSlet