13. april 2010

Mindstemanden skulle da også have et..

Ja, Benjamin skulle ikke snydes! Ligesom storesøster fik ét til sin fødsel, så syede min mormor også et skønt patchwork tæppe til ham.
Om det var mig der var uartig, at føde nogle dage før end beregnet eller mormor som var sent på den, det er underordnet, men hun sad oppe den halve nat for at gøre tæppet færdigt. Og hun nåede det! Jeg faldt pladask for det, da jeg så det på barselsgangen og nu bruges det flittigt HVER gang vi er på tur!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot. Det er jo et kæmpe arbejde.

    SvarSlet
  2. Ja er det ikke skønt.. Hun gør så meget ud af det! Alle oldebørn får et ved fødslen. Det er indtil nu blevet til 3 stk :0)

    SvarSlet
  3. nøj hvor er det flot. Jeg har set mange af den slags tæpper men ikke ret mange der er så flotte. Det tæppe kan jeg godt forstå at I er glade for.

    (p.s.: du ved det måske ikke med det er faktisk kun blogspot brugere der kan kommenterer på din blog. Jeg har en henvisningsblog som jeg bruger nu og hvis du kikker nederst på siden kan du se hvordan du kan ændre dine indstillinger så alle kan kommenterer).

    SvarSlet
  4. Holda da op!
    Hvor er det flot.
    Ikke dårligt at have sådan en kreativ sjæl i familien.
    Komplimenter til mormor ;)

    SvarSlet