18. april 2010

Trækning af give away udskudt..

Ja jeg må nok sande, at det simpelthen er blevet for sent til at trække vinderen af min Give away.
Jeg starter studie påny imorgen. Skal have færdiggjort min kandidatgrad i Human ernæring, så det er tilbage på skolebænken!! Derfor har jeg hele aftenen siddet begravet i kompendie og læst, læst læst og nu orker jeg ikke mere..
Har været alene med børnene det meste af dagen, så der var overskudet/tiden der heller ikke liiiiige.

Bla bla bla bla :0)

MEN jeg håber meget at trække vinderen imorgen!!

5 kommentarer:

  1. Og man må jo sande at studiet er vigtigere end en blog-trækning... ;o) Har i øvrigt også lavet en give-away hvis du ikke har set det...

    Hvor meget mangler du af kandidaten?

    SvarSlet
  2. Jeg KENDER det!!! Og jeg venter spændt på i dag :D
    kh Sarah

    SvarSlet
  3. Åh det er så hårdt når man er så spændt for... Til gengæld kan jeg glæde dig med at du vandt ekstra-præmien i min giveaway :)

    SvarSlet
  4. Ja, må nok indse at bloggeriet bliver skåret kraftigt ned!!
    Didde: Jubiiii, hvor er jeg spændt

    SvarSlet
  5. Surfar runt lite och kikar in både här och där. Nu är jag här och vill berätta för dig att jag har en giveaway i min blogg. Vore skoj om så många som möjligt vill vara med. Om inte av eget intresse så kanske för att hjälpa mig sprida budskapet att jag öppnat en egen liten blogg-shop (som jag drömt om något år). Passar även på att önska er trevlig söndagkväll :-)

    SvarSlet