6. oktober 2011

Lopperier









Ved en tilfældighed kom jeg forbi nogle som solgte ud af deres gemmer via et garagesalg. Havde egentlig ikke de store forventninger, da jeg gik derind, men sikke en masse jeg fik slebt afsted med. Har desværre ikke billeder af det hele, men gjorde nogle virkelig gode kub. Dåserne herunder fik jeg for 1 kr/stk. Har siden hen forhørt mig hos en af de lokale loppe're ved Israels Plads, hvad han skulle have for sine -40 kr/stk. Han tilbød mig endda at købe mine for 15 kr/stk, så kunne vi begge tjene på dem. Meeen har indtil videre valgt at beolde dem.


Foruden bøtterne herunder var der gamle BoligLiv-blade til 1 kr/stk. Har vittelig fortrudt, at jeg har smed alle mine ud da vi flyttde. Har abonneret på dem lige siden første blad udkom, så dette var et lille plaster på såret. Derud over var der den fineste gamle børne-klapstol il 10 kr -en som de tager 300 kr for på ved Israels Plads. Nu synes jeg generelt at de er møg dyre på det marked, (lige pånær nogle få, som tilgegæld er virkelig billige) og ville aldrig selv betale såmeget, men det er det eneste jeg kan holde priserne op imod. Derudover var der en sød gammel skammel til at tage med i haven, gammelt legetøj til børnene og manden fik en gammel Cola-bakke til sin bar.


Tror ialt vi fyldte bagagerummet for godt 100 kr -vildt!

12 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet