20. april 2012

Skuffemøbel makeover -trin for trin

 Skuffemøblet jeg omtalte HER har fået ny frakke. Tapetet er købt af Junnette med bloggen Pattern-like. måske jeg har en lyserød bølge for tiden, for igår viste jeg DENNE skammel, som fik nyt betræk -også i lyserødt. Egentlig underligt, da jeg ikke er så meget til lyserød. Men disse er mere pang! så dem kan jeg godt lide.. Nå..!
Overfladerne og hylderne skulle tappeseres og skufferne males.
 Jeg opbevarer maling-prøver i en gammel brødkasse. Valget faldt på denne peach-farvede.
 Skuffer blev malet og tapetet skåret til -hvilket arbejde...
 Møblet blev klistret til og fik tapet på alle overflader
Og TA-DAA et færdigt skuffemøbel. Ville gerne have vist det ophængt, men malingen var ikke tør nok til at hænge det op, så det må vente..
Jeg regner med at bruge det til stearinlys, fyrfadslys og tændstikker 

1 kommentar:

  1. Skuffemøbelet ble kjempefint, og den brødboksen ved siden av skulle jeg ønske var min.
    Klem, Drude

    SvarSlet