13. juni 2012

Ren retro

Gårsdagens genbrugsfund emmer af retro. Det er altså bare ekstra retro når det er brunt. Har du det lige sådan? Ikke fordi jeg er enormt vild med brunt, foretrækker faktisk pastel og klare farver, men det brune tiltaler altså mit retro-hjerte og får mig til at se sommerhusliv, sommerdage, drømmesenge, hippier og lidt bare tæer for mig.. 
Jeg kom hjem med to Erik Kold bøtter, en Barbapapa-bog, en blomstret dåse (har en større der minder om), en bestikbakke som jeg overvejer at spraymale -tror I det bliver noget rod og afskallet noget? Et brunt legetæppe (tror jeg det er), synes stoffet var fint og et rigtig kolonihave vattæppe. Lidt sjovt med vattæppet. Tænk det var foldet og syet sammen, så det dannede en lille tyk sovepose. Der må engang have sovet en baby i det.. Nu er det sprættet op og har fået almindelig vattæppestørrelse igen.

20 kommentarer:

  1. Lækre vintage fund, som du har gjort dig! ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja, brunt, orange og gul er ægte retro ;)

    SvarSlet
  3. Herlige bruktfunn:) Jeg forbinder også brunt med retro og også rødt, orange og gult:)
    Trine:)

    SvarSlet
  4. Brunt er da for fedt :)
    Jeg kan slet ikke få nok af den farve - og ja stakkels Emil, han er min lille brune dreng!!
    *griner*
    FEDT vattæppe :)
    I love it

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også brunt tøj, kombineret med gul, orange og rød. Harogså en dreng som livligt bliver proppet i den slags :0)Lillemandens værelse er også hovedsageligt gult og brunt.
      Men i indretningen i resten af hjemmet, kan det godt blive en smule formeget synes jeg. Og så har jeg også en ide om, at manden min synes der kan gå lige lovlig meget morfar i den, når det bliver for retro :0)
      Vattæppet ligger nu i stakken sammen med de andre -og den brune farve klær' dem :0)

      Slet
  5. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  6. obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien

    SvarSlet