8. november 2012

Sov godt

En hurtig lille opdatering af soveværelset har fundet sted. I weekenden var jeg i Ikea og købe en af deres smalle hylder -en super hyggelig tur i øvrigt bare storepigen, min søster og jeg. Det tager jo ikke mange sekunder at sætte sådan en hylde op,så i løbet af ingen tid, havde soveværelset få lidt pynt på den bare væg. tænk at det skulle tage 5 år at få gjort noget, som tager ca. 15 min... Nå, men ideen har jo heller ikke været i hovedet al den tid.
På hylden står et stort lærred med et billede af storepigen på hendes 1 års fødselsdag, lidt fornyligt indkøbt Kähler lækkerier, en halskæde med store trækugler og nogle læderblomster fra Beadhouse i Kbh. Har planer om at der til højre forhylden skal hænge nogle teaktræsrammer med billeder af lillemanden, så han også kommer til at pryde soveværelset.
Sengen fik lige tre gul/orange puder, som jeg hapsede fra sofaen, da jeg syntes de passede så godt ind.


16 kommentarer:

  1. Jeg synes resultatet er mægtig flot. Og er specielt vild med det sort/hvide foto.

    SvarSlet
  2. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  3. obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien

    SvarSlet