28. december 2012

Aaaaah hvilken dejlig ro for øjet

Lige så meget som andre elsker at pynte op til jul, lige så meget elsker jeg at få julepynten væk igen.. Forstå mig ret, jeg synes da også at julepynt er hyggeligt, det er ikke det, men når det kommer op d. 1/12, så er det altså også mere end på tide at få det ned 2. juledag. Og det kommer det!  Nu er mit hjem igen befriet for jul og vi vender snuden mod en mere forårsagtig indretning.
 De fine huse, synes jeg godt kunne blive fremme lidt endnu, så de har fået en forhave med blomster :0)
 Det eneste kreaprojekt jeg har lavet i juledagene er at skrive med porcelænstuscher på smørrebrædder -mere om det i et andet indlæg. Liebe-koppen købte jeg sammen med en "far"-kop, en gave fra børnene til farmanden. Og for en gangs skyld har vi samme smag. Tænk han elsker den også, og i går købte han faktisk en "dreng" og en "pige", så nu har alle herhjemme sin egen kop. Jeg er helt målløs over, at hans og min stil kan krydseveje. Fantastisk!
 Et lille blik til køkkenets spiseplads
Og til vores stue. Åh hvor er jeg træt af det tapet! Det skal bare væk. Men hånden på hjertet, så gider jeg ikke lige nu -vil bare have ferie :0)

17 kommentarer:

  1. Så fint med blomstene foran husene. Jeg har ryddet vekk julepyntet på kjøkkenet i dag. Det er deilig å ta den vekk. Det går mot lysere tider og vår. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja lysere tider.. tænk når det engang bliver forår..

      Slet
  2. Me to :)
    Jeg elsker julen ! Elsker at pynte mit hjem ! Og elsker at pille det væk :)
    Dreng koppen- ser straks fødselsdags gaven :) Er den købt i almindelig butik eller specielt skabt ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ligeledes fra Liebe. Ved den kan fås i enkelte inspiration-butikker, Bahne og i masser af net-butikker..

      Slet
  3. Dejlige billeder fra jeres fine hjem:0) Børnene gav også farmanden herhjemme koppen, og nu håber jeg på mor-koppen til min fødselsdag om ca. 1 måned;0) Godt nytår til dig og din familie.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet