11. december 2011

Blogudfordring #6-#11

Indrømmet,jeg er mildest talt elendig til at poste disse indlæg på den dag de er tiltænkt. Men hva bokker, bedre sent end aldrig ik -eller...
#6: en hjemmeside jeg besøger jævnligt må være "Web of Science", hvor jeg søger efter artikler til mit projekt
#7: mit hjem.. det må kræve at i suser lidt rundt på bloggen. Der er lidt billeder herhjemmefra, i hvert fald af krationer på børnenes værelser
#8: noget jeg selv har lavet kan ses på de to nederste billeder herunder. Jeg har syet julekjole til datteren. Da brormand så den, ville han også have en julekjole.. Valgte at sy bukser og vest til ham, tænkte det nok var mest anvendeligt.. Begge dele er lavet af en gammel juledug. Modellerne var dog ikke helt samarbejdsvillige, så det er lidt svært at se :0)
#9: min yndlingsopskrift på julegaver. Hvad pokker menes der i grunden med det? Hvis der menes nogle hjemmelavede julegaver, så har jeg ofte givet smykker, som jeg selv har lavet
#10: screenshot af mit skrivebord må I undværre, da jeg sidder med min arbjedscomputer og ikke synes det er helt passende
#11: 3. søndag i advent er blevet tilbragt med et julearrangement på farmors arbejde, hvor der var show for børnene (jf første billede herunder). Julemanden kom også forbi med godteposer -en rigtig hyggelig eftermiddag med masser af musik, dans, æbleskiver og julekager




14 kommentarer:

  1. Hvor er det en fed ide, at sy juletøj af en gammel dug - det må været et af mine juleprojekter til næste år...

    Jeg ville lige fortælle, at jeg ikke har glemt, at jeg har lovet dig nogle opskrifter, tiden flyver bare af sted, så jeg har ikke kunne overskue at få dem skrevet ned. Håber, at det kan blive i weekenden; manden er hos nogle venner i Kbh og Eskild bliver passet af farmor og farfar, så jeg håber på, at Bjørk sover en del, så jeg kan få samlet op på nogle af mine hængepartier...

    Men du er ikke glemt ;-)

    SvarSlet
  2. Sødt af dig at skrive :0) Det er bare helt i orden - og du skal ikke have dårlig samvittighed! Kender godt det med, at tiden løber fra én, så gør du bare det du finder vigtigst, jeg kan sagtens vente (får alligevel ikke bagt flere julekager i år)

    SvarSlet
  3. obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien

    SvarSlet