17. januar 2012

Pokkers, jeg er dømt ude.. Hjælp

Som mange andre herinde oplever jeg problemer med at komme ind på folks blogge og ligge kommentarer. Siden går simpelthen i sort ... eller faktisk hvidt, om man vil.
Jeg har fundet ud af at man kan skifte browser til firefox eller google chrome, men mit problem er, at foruden at denne computer er min hygge-computer er det samtidig den jeg benytter på arbejdet, hvor den kobles i en docking-station (staveplade...). Min frygt er, at jeg får lavet rod i noget ved at vælge anden browser end explorer, som jeg bruger nu...
Har ikke en dyt forstand på det, håber en af jer derude kan hjælpe!

3 kommentarer:

  1. Har spurgt "IT-chefen" herhjemme, og du kan sagtens installere Chrome og bruge den hjemme og din anden browser på arbejde (går ud fra at det er Explorer). Så har du bare et ikon for hver liggende på dit skrivebord, og kan skifte mellem dem som du vil. Du kan også vælge at skifte til Chrome som fast browser, og faktisk kan du meget nemt i chromes bookmark administrator importere alle dine bookmarks fra Explorer. På dit arbejde kan du muligvis kun bruge Explorer (her fik jeg en indviklet forklaring, som jeg vil skåne dig for), men der er som sagt ingen problemer i at bruge dem begge.

    Håber du kan bruge forklaringen, og fortsat god blogging :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Kære Irene,
    Du er da bare for sød!
    Ih hvor er det fantastisk at der findes mennesker som dig her i blogland! 1000 tak fordi dog tog dig tid til at spørge din mand. Nu er chrome installeret og SE det virker jo -jeg kan svare på jeres kommentarer.
    Hurra for dig ;0)

    SvarSlet
  3. Ja det problem startede hos mig for næsten 1 år siden, og jeg køre så også med 2 forskellige browsere. Og ja.. det virker.

    Synes egentlig godt at google eller blogger kunne give den oplysning..

    Godt du er med igen

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet