19. august 2012

Impulsiv aftentur

Forleden tog vi på en vidunderlig impulsiv aftentur til kalkgraven, med fiskestænger, kagepicknik og soppe-tær'. Det var som altid min mands ide, han er så meget bedre til at foreslå de impulsive ture end jeg, men jeg er tilgengæld blevet hammer god til at lade vasketøj og nullemænd ligge (ok måske en anelse for god) og bare springe med på ideen. 
Børnene syntes det var skønt at gå med bare tær' i det kølige klare blå vand og se fiskene svømme forbi. Manden min fik en fisk på krogen, som ældste datteren bestemt syntes skulle med hjem til aftensmaden. Meeen str angav at der skulle ca 3 mere til, før vi alle kunne blive mætte, blev den pænt sat ud igen.

(jeps, mit hjerte nåede lige op i halsen, ned i maven og på plads igen, da lillemanden valgte at ligge sig på maven under rækværket)

2 kommentarer:

  1. Åg, hvor ser det hyggeligt ud!

    Dejlige sensommer dage, vi lige har haft... ;)

    SvarSlet
  2. Sikke et sommerminde!! :)

    SvarSlet