2. oktober 2012

Drivhushøst

Det var så alt for i år...
Udnyttede at vejret var pragtfuldt i weekenden, til at få samlet den sidste mængde grøntsager og smidt de visne planter ud. De har lidt lidt de stakkels planter; selvom jeg har kappilærkasser, så kræver de sørme også vand engang imellem. I travheden på arbejdet (som strakte sig ind over fritiden) glemte jeg alt om drivhus for en tid. Ikke desto mindre, har vi høstet flittigt derfra og hey, grønne tomater på en vissen plante bliver faktisk røde med tiden..
Nu er drivhuset i hvert fald ryddet og gjort klar til vinteren og næste sæson, hvor jeg (som jeg siger hvert år) vil nyde det endnu mere, og være endnu bedre til det med vandingen, end jeg var i år. Nu må vi se om jeg kan huske det ;0)
#1 Chili klar til tørring
  #2brombær, ananskirsebær, tomater og en enkelt lille peberfrugt/snack peber
# ananaskirsebær, som blev afprøvet for sjov i år, viste sig at give godt med frugt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar