10. oktober 2012

Godmorgen og god dag..

Idag kan jeg starte dagen i rolig tempo, hvor der er gjort "lidt" ekstra ud af morgenmaden -tro mig den ser langt fra ud som denne hver morgen.. Jeg arbejder hjemme -en hel dag med læsning står for døren, dog nok afbrudt af en tøjvask eller to og når der skal smides et parknuder i brændeovnen. 
Det er ikke meget I har set til mig herinde de sidste par uger. Der har simpelten været meget andet at se til, ting som jeg måtte prioritere højere end blogland.. Jeg når dog at få kigget lidt med hos jer andre, og så vender jeg stærkt tilbage, når der er lidt mere luft.

Godmorgen, og god dag derude!

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse med dagen - sådan en dag kunne jeg også bruge - hvor jeg ikke skulle ud af døren. Det skal jeg dog - god dag :-)

    SvarSlet
  2. Hyggelig morgen anretning! Du må have en skøn dag!

    SvarSlet