28. november 2012

Wiii, jeg kan lave tittekant og skjult lynlås

To stk nye puder til sofaen. Hånden på hjertet, hvem vil ikke gerne have by Nord.. Men altså Stof og Stil har da også gjort det ret så godt -og så til en noget billigere penge. Deres stof fik neon orange tittekant (BettyP), retrostof på bagsiden og skjult neon lynlås (Stof2000). Altsammen lavet af MOI! I første forsøg!

 Jeg er ret så glad for resultatet, så vi dropper lige Jante loven (kun lige nu ik..) og siger "Se hvor lidt man kan se den samling på tittekanten" og "For pokker hvor blev den lynlås gemt godt". Begge dele var første gang for mig, nok derfor den store begejstring, som bestemt rummer en hel del lettelse over, ikke at skulle have gang i opsprætteren. Ved ikke om det overhovedet kan blive godkendt af jer der har forstand på den slags, men som I nok kan gætte er jeg tilfreds ;0)

31 kommentarer:

  1. Hvor sejt. Jeg har også syet netop de puder. Jeg har dog valgt den kedelige (det var før neon blev et hit)version med sort bagside og ingen tittekant...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Pudsigt.. eller ikke! For vi har jo nok en tendens til at falde for lidt af det samme herinde..

      Slet
  2. Super fint er det blevet!!!!

    Jeg har også lavet de to puder dér, som en gave til min far. De er nemlig rigtig fine!

    SvarSlet
  3. ej de er da også for fede! - kom glad med noget blær.. det må man godt:-D

    SvarSlet
  4. De fine photoprint er også kommet på min ønske liste, mest fordi jeg egentlig er vild med printene og fordi jeg gerne selv vil sy dem :)

    dine er blevet super fine.. fedt med det orange stof og titte kant som kontrast :)

    SvarSlet
  5. De er så fine- og af en første gangs, så er det MEGET flot klaret. Wow!

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og giv endelig nogle gode råd med på vejen. Jeg vil elske at høre hvad der kan gøres bedre.

      Slet
  6. Hold nu op hvor er de bare super flotte! Tror jeg skal forbi stof og stil snarest:0) Betvivler dog egne talenter, og er ikke sikker på jeg kan sy med lynlås og kant!? Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge din fine blog. Kig også gerne forbi min blog, hvis du har lyst:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  7. Anonym11:59

    EJ hvor er de fine! Sådan nogle vil jeg også ha.. Må snart i stof og stil. :)

    SvarSlet
  8. Faaaantastisk Betina, tak! Elsker din måde at udtrykke dig på!

    SvarSlet
  9. Hey, og se så at komme igang. Måske en dag uden mand, børn og andre sarte sjæle i nærheden..

    SvarSlet
  10. Ja sjovt nok, har også lige syet den ene pude med uglen, min fik dog sort bagside og neon gul tittekant... men super lækkert resultat du har fået,,, klap på skulderen til dig...

    SvarSlet
  11. Jeg har ikke forstand på det, men vil alligevel rose dig, for det ser da bare rigtig godt ud og jeg er ikke selv så vild med det med lynlås, så ved ikke lige hvordan jeg ville have det med en kombi af piping og skjult lynlås:-) Jeg har også købt printet og troede at det skulle bruges til puder i sommerhuset, men Emil er hel vild med dem, så nu får han dem i stedet:-)

    SvarSlet
  12. Hvor er puderne fine, og fedt med neonorange til! Hvordan fandt du ud af at sy lynlåsen i - har du mon en diy eller en et link til god vejledning? Jeg er nemlig selv lidt lynlås-angst og synes din ser rigtig fin ud!

    SvarSlet
  13. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  14. obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien

    SvarSlet